Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Promiňte, ale raději zůstaňte u té profesionální manželky. Mít jako vzor Sex ve městě a psát ve stylu já, já, já jenom já - to není nejlepší kvalifikace pro novinařinu, snad kromě bulváru.:-)

1 0
možnosti
Foto

Nepřijde mi, že je důležité kdo je váš vzor, ale jak moc si jdete za tím, co chcete. Nevím, kolikrát jste Sex ve městě viděl, ale není to styl psaní o sobě, je to psaní o situacích, do kterých se dostávají i ostatní lidé. Nicméně děkuji za velmi příjemný komentář.

0 0
možnosti
Foto

Jediná otázka, proč soukromá škola žurnalistiky, proč nejdete státní? Nedostala byste se? V tom případě nepatříte na obor žurnalistika.

2 0
možnosti
JR

J90a61r73a 13R19a19n17k

31. 3. 2015 3:44

A hlavne, jak jste na tom s jazyky....a ted opravdu nemyslim rustinu, tam muzete i ted se svymi sny;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 507x
Píšu.

Seznam rubrik