Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jestli toužíte po chlapovi, který rád všechno plánuje, tak mám na skladě jednoho vcelku zachovalého, nepříliš opotřebovaného prince na bílém koni

Osobně dávám přednost životu před plánováním a sněním. ;-)

1 0
možnosti

Tak jak to píšete, je to opravdu téma pro - náctileté. Později už by snad taková naivita, předpokládám, měla postihnout jen jednotlivce:-)

Nevím, jestli je k něčemu dobrý Džin, ale gin s tonikem je výborná dvojka, ovšem jak říká níže Karel, nic se nesmí přehánět:-)

1 0
možnosti

(Skoro) každé moje rande začínalo slovy partnerky: "Tak co podnikneme?" A bylo na mně, abych něco vymyslel. Škoda, že jsem nepotkal vás, vy byste jistě přišla s hotovým plánem a já bych se vezl. To byste asi taky nechtěla, že? Nedivte se, že pak o vás muži říkají, že nevíte co chcete a nedate pokoj, dokud to nedostanete...

0 0
možnosti
Foto

:) Já myslím, že na konci toho článkem doporučeného vztahu bude jenom protialkoholní léčebna ;)

2 0
možnosti
Foto

nojo no... je to tak, zařadit do textů knížek rodinný v. ve škole, Jenže, když oni ty filmový sny dneska žijou - pro mě neuvěřitelně - i tihleti chlapi mladší...což začíná bejt trochu průšvih, aby se z toho holka vymanila...

R^ závěr moc fajn

0 0
možnosti

Radko, není už toho, co by se mělo učit ve škole nějak moc. Mám obavy, aby lidi časem neztratili přirozenost, resp.přirozený instinkt. Otázkou je, do jaké míry žijí realitu, a do jaké žijí ve "vzduchoprázdnu".

Proto ty filmové sny.....

1 0
možnosti
  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 507x
Píšu.

Seznam rubrik